GY.I.K.

GY.I.K.

GY.I.K.   

MAMMUTTETŐ Budapest Rooftop Cinema

Mikor kezdődik a film?
Amikor sötét lesz és megfelelőek a fényviszonyok. Ez alkalomról alkalomra változik, de általában 20:30 és 21:15 között.

Hol találom a programot?
Az aktuálisan vetítéseket a Facebook-oldalunkon találod meg, és itt, a honlapon.

Behozhatok nem a Mammuttetőn vásárolt ételt vagy italt?
Nem, azonban a bárban találsz rágcsálnivalót, alkoholmentes és alkoholos italokat is.

Kapható étel is a ‘tetőn?
Természetesen, hiszen nincs mozi popcorn és nachos nélkül. A bárban tudsz kártyával is fizetni.

Mit tegyek, ha fázom?
Ha fázol, tudsz takarót kérni az italpultból 1000 Ft letéti díj ellenében.

Ha elhagyom a helyszínt, visszamehetek?
Igen, karszalaggal visszajöhetsz.

Lehet dohányozni?
Bár szabadtéri helyszín, mások filmélményén sokat ront a cigifüst. Épp ezért a vetítések alatt csak az erre kijelölt részen lehet dohányozni.

Lehet kutyát hozni?
Nem. Mivel a Mammut szabályzata tiltja a kutyák és egyéb állatok behozatalát az áruházba, így sajnos mi sem tudjuk engedélyezni, hogy a Mammuttetőre állatokat hozzatok.

Bejöhet 18 éven aluli a vetítésekre?
Igen, ha nincs 18+ megjelölés. Ha van ilyen megjelölés, akkor csak szülői engedéllyel.

Mit tegyek, ha elhagytam valamimet az egyik vetítésen?
Írj nekünk az info@budapestrooftopcinema.hu címre, és megpróbáljuk megtalálni.

 

JEGYEK ÉS VISSZAVÁLTÁS

Lehet-e a helyszínen jegyet venni?

Igen, a helyszínen készpénzzel tudsz jegyet venni.

Meddig tudok jegyet venni az előadásra?

Adott napon a film kezdéséig tudod megvásárolni online és a helyszínen is.

Lehet fizetni valamilyen Pihenőkártyával, Utalvánnyal?

Nem, csak VISA és MASTERCARD bankkártyával, Barionnal lehetséges az online fizetés a cooltix.hu oldalán.

Hogy kapom meg a megvásárolt jegyet?

Az interneten megvásárolt jegyről emailben kapsz értesítést a ticket@cooltix.hu címről. Ebben 2 csatolmány lesz, az egyik a számlád, a másik pedig tartalmazza a QR kódot, amivel be tudsz hajtani.

Ki kell nyomtatni a jegyemet?

Nem, egyáltalán nem szükséges. Az emailben kapott QR kódot kell előkészítened. Elég a letöltött/képernyőfotózott kódot bemutatni. A helyszínen nem tudunk internetet biztosítani.

Jegy átruházható-e?

Saját felelősségre átruházható, de ugyanúgy egyszeri belépésre jogosít.

Megvettem a jegyet, de nem kaptam meg mailben. Mit csináljak?

Először ellenőrizd a Spam mappádat, ha Gmailt használsz a Promóciós és Vásárlás fület is. A jegy, ami a QR kódot tartalmazza a ticket@cooltix.hu email címről érkezik. Ha ott sem találod, akkor ezt emailben jelezd szintén a Cooltix email címére.

Rossz idő esetén is megtartjátok a vetítést?

Vihar esetén a rendezvény szervezője az előadás megkezdésével, illetve a megkezdett vetítés folytatásával 20 percet várhat. Amennyiben rossz idő alatt az előadás 45 perc után félbeszakad, az előadás megtartottnak tekintendő. Ha lemondjuk az eseményt, azt a Facebookon jelezzük.

Elmarad a vetítés, hogy kapom vissza?

Amennyiben valami oknál fogva úgy marad el a vetítés, hogy nem tudjuk másik időpontban megtartani, akkor ezt a Facebook-oldalunkon és az Eseménynél, valamint a honlapunkon is jelezni fogjuk. Ebben az esetben a e-mailben jelezheted, ha másik előadásra váltanád be a jegyedet, vagy egy form kitöltésével visszaigényelheted a jegy árát.